Wednesday, April 7, 2010

indie gurlzzz - melda ahmad
















I am Imelda Ahmad and I'm 18! Muda lagi :D Currently I am duk with my beloved family in somewhere around Shah Alam. I love singing since I was young! *Spoiled by my dad :p Mula-mula nyanyi for fun2 jew, but now I was thinking of making my own song. AND here you are, there's three song that i've created.




wah...mude lg awekzzz ni...so jom kite ramai ngorat dia secara bjemaah...hehehehe...
sape dia pilih 2 la balakzzz dia...aq pn nk cube try test nasib nie...huhu
tp melda jgn mrh ek...i gurau jew...pepn gud luck 4 u...by da way harap korg enjoy dgn lgu kt bwh ni;




Tracklist:

1) Kimia
2) Putus
3) Halo

Lirik

www.gualirik.blogspot.com

Download kt sini wey:

Melda Ahmad - Kimia.mp3
Melda Ahmad - Halo.mp3
Melda Ahmad - Putus.mp3
Categories:

0 comments: